امیر المومنین:

الصِدْقُ نِجاةٌ وَ کَرَامَةٌ

نجات و کرامت، در پرتو صداقت به دست می آید

ما بیش از ده سال تجربه تخصصی در حوزه ی عکاسی تجاری داریم و فکر می کنیم می توانیم به چند مزیت رقابتی نسبت به دوستانمان در استودیوهای دیگر مفتخر باشیم.

یکی از آن ها ایده های عکاسی و تلاش برای خلق عکس های منحصر به فرد برای محصول مورد نظر شما است.

مثل هر عکس هر محصول قصه ی خودش رو داره، ما این جا قصه ی شما رو تعریف می کنیم”

این شعار یک باور مهم برای استودیو شید می باشد.

ما عمیقا معتقدیم که هر محصول باید به شکل خودش و به سبک خاص آن محصول که برآیندی از داستان تولید و فروش و تفکرات صاحب محصول است عکاسی شود.

موضوع دوم، شعار اصلی ما یعنی“خوب بودن کافی نیست، خوب دیده شید.”

این یک باور مهم در استودیو شید است به این شکل که ما فضای دیده شدن را برای شما تسهیل می کنیم چون می دانیم برنده بازار رقابتی امروزمحصولی است که  خوب دیده شود. و مطمئن هستیم خوب بودن به تنهایی کافی نیست و کسی سهم بیشتری از بازار را خواهد برد که علاوه بر خوب بودن خوب دیده شود.ابزارهای نوین تبلیغاتی با کاکرکرد خودشان و جهانی که برای مصرف کننده ها خلق کرده اند بیشتر از هر چیزی نیازمند دیده شدن هستند.به عبارت دیگر در دنیای داد و ستد امروز عنصر دیده شدن یک موضوع حیاتی در فروش و گرفتن سهم بیشتر بازار است.

و موضوع آخر اینکه ما در استودیو شید خودمان را در کنار تولید کننده ها، فروشنده ها و به طور کلی مشتریان میبینیم تفکر ما تماما در خدمت این موضوع می باشد که ما باید به طور کامل تبدیل شویم به بخشی از کسب و کار مشتریان. و وظیفه ی مهم ما برداشتن دغدغه ها ی مشتریان خواهد بود. ما با بخش زیادی از دغدغه ها، شرایط و مسائل تولید و فروش آشنا هستیم. و به مشتریان اطمینان می دهیم که  با انتخاب استودیو عکاسی شید بخش قابل توجهی از نگرانی های خود را فراموش خواهند کرد.